Groepslessen
Image
AEROSHAPE
Gelijk aan de bodyshape variant met als verschil dat het cardio deel van de les (eerste 20 min.) een mix is tussen high impact (met springen) en low impact (zonder springen).
Image
BODYSHAPE
Een les voor jong en oud. De les wordt begonnen met een half uur basis step (dus zonder moeilijke pasjes). De rest van de les werken we aan de o.a. de 3 B’s (billen, buik en benen). Hierbij wordt gebruik gemaakt van diverse attributen als; dynaband & gewichtjes. De les eindigen we met een uitgebreide cooling down.
Image
BOOTCAMP
Onder deskundige, ervaren en gecertificeerde begeleiding, op een leuke, intensieve manier individueel en in groepsverband sporten in de natuur, in de openlucht. Het is een zeer goede, functionele training gebleken voor iedereen en voor iedere leeftijdsgroep, want oefeningen zijn op diverse niveaus uit te voeren.
Image
KICK FIT
Kick Fit (ook wel bekend als kick fun) is plezier, samenwerken, lachen en uit je dak gaan! Kick Fit is een intensieve cardio intervaltraining, waarbij trap-en stoottechnieken uit verschillende vechtsporten gebruikt worden. Er wordt getraind met kickbags, waardoor je al je kracht en energie kwijt kunt. Er wordt zowel individueel als groepsgewijs getraind en muziek speelt een stimulerende rol. Kick Fit is dus een energieke, stimulerende en actieve les waarin je je heerlijk uit kunt leven en op je eigen niveau kunt werken aan je conditie! Deze les is niet alleen voor vrouwen, maar juist ook uitermate geschikt voor mannen, dus neem de uitdaging en kick some…..!!! Handschoenen zijn te koop bij Sportcentrum Doets.
Image
KETTLE BELL
De Kettlebell wordt ook wel ‘s werelds enige draagbare “Total Gym” genoemd. Dankzij de enorm hoge intensiteit maakt Kettlebell training het mogelijk om kracht, flexibiliteit, stabiliteit en het cardiovasculaire systeem in één keer te trainen. De oefeningen zijn voor iedereen eenvoudig te leren en zeer veelzijdig. Kettlebell training is een korte maar explosieve training en heeft een zeer grote maar positieve impact op het lichaam. De resultaten op het gebied van o.a. afslanken, het vergroten van kracht en het opbouwen van zowel conditie als spiermassa is dan ook enorm. Kettlebell training is een ware “Body Composition Workout”. Het is namelijk een trainingsmethode bij uitstek om, dankzij de enorme vetverbranding die tot stand komt, razendsnel uw “looks” te verbeteren.
Image
PILATES
Een pilates les bestaat uit voornamelijk grondoefeningen voor de buik, rug, middenrif en bekkenbodemspieren. deze spiergroepen houden het lichaam bij belasting stabiel en zo kunnen rugklachten voorkomen worden. Ook bij bestaande rugklachten kan pilates een verbetering laten zien. Pilates zorgt voor een strakker, stabieler en soepeler lichaam en biedt daarnaast ook een ontspanningsmoment.
Image
SPINNING
Indoor cycle les t.b.v. het verbranden van calorieën, het verbeteren van de conditie of je gewoon een uurtje even lekker laten gaan. Spinning is hard werken en kost liters zweet, maar wie er eenmaal mee begint, is vaak niet meer te stoppen.
Image
STEP

Een intensieve les die zich vooral richt op het verbeteren van het uithoudingsvermogen en waarbij de vetverbranding goed op gang wordt gebracht. De intensiteit van de les is hoger doordat er gebruik wordt gemaakt van een op-en afstapbankje. Tijdens dit uur sporten wordt er flink getraind aan de bovenbenen en billen. Er is keus uit de volgende niveau’s:

  • Basis Step (beginner)
    Intensiviteit staat voorop. Geen moeilijke cheografie. Deze les is uitermate geschikt om je de basispassen van het Step eigen te maken.
  • Step & Shape (beginners & gevorderden)
    30 min. step en de 2e helft van de les BBB. Intensiviteit is waar het hier om fraait. Geen ingewikkelde pasjes, maar wel voldoende uitdaging!
  • Power Step (gevorderden)
    Intensieve cheografie steples. Voor het volgen van deze les moet men enige ervaring hebben met de basis beginselen van step. Een uitdagende les voor iedere stepfanaat!
Image
TAE BO
Een combinatie van verschillende vechtsporten en aerobics, stoot en trap bewegingen voor jong en oud. Een les waarin je je even helemaal kan laten gaan. Een gezellige, intensieve workout tegen stress en agressie met uitstekende vetverbranding! Onze instructeurs hebben zelf jarenlange vechtsport ervaring, waardoor je verzekerd bent van een veilige en professionele les!
Image
TOTAL FIT
Een intensieve, uitdagende, afwisselende les. Gericht op vetverbranding, spier-en conditieopbouw. Hierbij wordt vaak gebruik gemaakt van diverse trainingsmiddelen zoals halters, gewichten, steps, dynabands, etc. een les waarbij mannen en vrouwen van iedere leeftijd en elk niveau met elkaar trainen. We trainen in periodes van 6 weken, waarbij we gedurende die periode hetzelfde programma aanhouden zodat je ook echt wat kan opbouwen.

Openingstijden:

I.v.m. de maatregelen tegen de verspreiding van het CORONAVIRUS zijn wij helaas tot 1 september 2020 binnen gesloten.

U kunt wel buitenlessen volgen:

Kijk hier voor ons buiten lesrooster en de spelregels

Contact gegevens

Oudeweg 1-D
2811 NM Reeuwijk
T 0182 – 39 61 77
info@sportcentrumdoets.nl